HHO

ŠTA JE VODONIK GENERATOR I ČEMU SLUŽI?

Vodonik Generator je uređaj u kome se odvija elektrohemijska reakcija ELEKTROLIZA VODE. Ovo je odavno poznat proces dobijanja gasa vodonika i kiseonika.

Voda je tečnost koja ima molekul sa DVA ATOMA VODONIKA i JEDAN ATOM KISEONIKA.

Vodonik je najlakši hemijski element i gas bez boje, ukusa i mirisa. Zapaljiv je u koncentraciji od 4 do 94%. Potpuno je bezopasan za čoveka i okolinu. Potpuno je bezopasan za sve motore sa unutrašnjim sagorevanjem.

Vodonik ima maksimalnu količinu energije, po jedinici mase, svih poznatih goriva. Tako da slobodno možemo reći da je vodonik najjače poznato gorivo. Već je počela trka velikih svetskih proizvođača automobila u proizvodnji vozila 100% na vodonik. Ali takva vozila su još veoma skupa i nekomercijalna. Vodonik koji korisnik toči na pumpi veoma je skup i neisplativ za širu primenu. Ovakva vozila su dodatno komplikovana zbog velikih boca za rezervu vodonika koji je u njima smešten pod visokim pritiskom. Za razliku od ovog sistema naš uređaj je samostalan, koristi električnu energiju sa alternatora vozila i proizvodi vodonik koji bez skladištenja pod malim pritiskom ide direktno u usisni sistem vazduha, na motoru vozila. Ovim sistemom, bez pritiska i rezervoara vodonika, obezbeđuje se besprekorna sigurnost u bilo kojim uslovima na datom vozilu.

Vodonik, kada se upali sagoreva 100% i brže od bilo kog poznatog goriva. U kompresionom prostoru motora, svojim osobinama, pomaže sagorevanje glavnog goriva tako što povećava ukupan učinak iskorišćenosti postojećeg goriva. Standardna iskorišćenost energije, benzin ili dizel goriva, pri sagorevanju u motoru, u odnosu na ukupnu masu potrošenog goriva, iznosi od 60 do 90% u zavisnosti od tehničke savremenosti i ukupnog broja radnih sati datog motora. Uvođenjem “HHO” gasa u vozilo povećavate iskorišćenost postojećeg dizel i benzin goriva i ovo daje efekat prelaska dužeg puta sa istom količinom goriva.

Uvođenjem vodonik i kiseonik gasa u vozilo možete ostvariti uštedu glavnog pogonskog goriva u procentu od 10 do 30%. Ili možete preći 10 do 30% duži put sa istom količinom goriva. Razlika u procentu uštede goriva nastaje kao posledica energetske efikasnosti datog motora.

Uvođenjem vodonika štetni izduvni gasovi se smanjuju u znatno većem procentu nego sama ušteda goriva. U skladu sa novim EURO 5 i EURO 6 standardima u automobilskoj industriji, vodonik generator, smanjenjem štetnih izduvnih gasova povećava standard vozila u koji je ugrađen.

Trajnost HHO generatora, ako se pravilno ugradi i koristi, iznosi od 20 do 30 godina. Ali zamenom, eventualno dotrajalih elektroda, ovaj uređaj ima neograničen vek trajanja.