AC 400 DPI

AC SA je jedna od prvih kompanija u svetu koja je uvela kontroler koji omogućava precizno doziranje gasa u svakom režimu obrtaja motora u minuti (RPM), na motorima sa direktnim ubrizgavanjem goriva.

AC 400 DPI je jedini kontroler na tržištu koji izuzetno dobro radi sa tehnologijom benzinskog direktnog sistema za ubrizgavanje, koji se sve više koristi u modernim benzinskim motorima. AC STAG

Proizvodnja kontrolera AC 400 DPI zasnovana je na najnovijoj tehnologiji i vrhunskom kvalitetu elektronskih komponenata. Kontroler je podržan inovativnim programom koji nudi brojne korisne funkcije. AC STAG

Sve ovo čini kontroler najinovativnijim i najboljim kontrolerom za gasne sisteme u klasi modernih benzinskih motora  sa poslednjim tehnologijama direktnog ubrizgavanja današnjice.

AC SA je ponovo počastvovan titulom regionalnog lidera za inovacije i razvoj. AC STAG
Kompanija je dobila priznanje za svoje ukupne delatnosti u 2011. godini u kategoriji inovativna kompanija kao i za AC-400 DPI kontroler u kategoriji inovativni proizvod.

Kod modernih četvorotaktnih benzinskih motora, direktno ubrizgavanje je varijanta ubrizgavanja benzina kod koje se benzin pod visokim pritiskom (slično savremenim dizel motorima) ubrizgava direktno u komore (cilindre) za sagorevanje.

Kod VW sistema direktnog ubrizgavanja (FSI), gorivo se ubrizgava „slojevito“, čime se postiže izrazito efikasno sagorevanje i veoma mala količina štetnih gasova, posebno na niskim brojevima obrtaja. AC STAG

Direktno ubrizgavanje goriva / FSI – TSI – DISI sistemi ubrizgavanja AC STAG

AC 400 DPI je rešenje za motore sa direktnim ubrizgavanjem goriva – u zavisnosti od koda motora i modela vozila:

KOD MOTORA BVY
Marka Model Motor Snaga
Audi A3 2,0 FSI 160 KM , 110 KW
Seat Altea/Altea XL 2,0 FSI 157 KM , 110 KW
Seat Leon 2,0 FSI 158 KM , 110 KW
Seat Toledo 2,0 FSI 159 KM , 110 KW
Skoda Octavia II 2,0 FSI 156 KM , 110 KW
VW Eos 2,0 FSI 150 KM , 110 KW
VW Golf 2,0 FSI 151 KM , 110 KW
VW Golf Plus 2,0 FSI 152 KM , 110 KW
VW Jetta 2,0 FSI 153 KM , 110 KW
VW Passat 2,0 FSI 154 KM , 110 KW
VW Turan 2,0 FSI 155 KM , 110 KW
KOD MOTORA BPY
Marka Model Motor Snaga
Audi A3 2,0 TSI 200 KM 147 KW
Audi TT 2,0 TSI 200 KM 147 KW
VW Eos 2,0 TSI 200 KM 147 KW
VW Golf 2,0 TSI 200 KM 147 KW
VW Jetta 2,0 TSI 200 KM 147 KW
VW Passat 2,0 TSI 200 KM 147 KW
KOD MOTORA CAXA
Marka Model Motor Snaga
Skoda Octavia II 1,4 TSI 122 KM , 90 KW
VW Golf 1,4 TSI 122 KM , 90 KW
VW Golf Estate 1,4 TSI 122 KM , 90 KW
VW Golf Plus 1,4 TSI 122 KM , 90 KW
VW Jetta 1,4 TSI 122 KM , 90 KW
VW Passat 1,4 TSI 122 KM , 90 KW
VW Scirocco 1,4 TSI 122 KM , 90 KW
VW Eos 1,4 TSI 122 KM , 90 KW
KOD MOTORA CDA
Marka Model Motor Snaga
Audi A3 (08-) 1,8 TSI 160 KM, 118 KW
Audi A3 Cabrio (09-) 1,8 TSI 160 KM, 118 KW
Audi TT (08-) 1,8 TSI 160 KM, 118 KW
Seat Altea/Altea XL (09-) 1,8 TSI 160 KM, 118 KW
Skoda Octavia II (08-) 1,8 TSI 160 KM, 118 KW
Skoda Superb II (08-) 1,8 TSI 160 KM, 118 KW
Skoda Yeti (09-) 1,8 TSI 160 KM, 118 KW
VW Golf (09-) 1,8 TSI 160 KM, 118 KW
KOD MOTORA LF3F
Marka Model Motor Snaga
Mazda 3 2,0 DISI 111 KW, 151 KM
Mazda 6 2,0 DISI 114 KW, 155 KM
KOD MOTORA BWA
Marka Model Motor Snaga
Audi A3 2,0 TFSI 147 KW, 200 KM
Audi TT 2,0 TFSI 147 KW, 200 KM
Seat Altea XL 2,0 TSI 147 KW, 200 KM
Seat Altea XL 2,0 TSI Freetrack 147 KW, 200 KM
Seat Leon 2,0 TFSI FR (Cupra) 147 KW, 200 KM
Seat Toledo 2,0 TFSI 147 KW, 200 KM
Skoda Octavia 2,0 VRS 147 KW, 200 KM
VW Eos 2,0 TFSI 147 KW, 200 KM
VW Golf 2,0 GTI FSI 147 KW, 200 KM
VW Jetta 2,0 TFSI 147 KW, 200 KM
VW Passat 2,0 TFSI 147 KW, 200 KM
KOD MOTORA BAR
Marka Model Motor Snaga
Audi Q7 4,2 FSI 257 KW, 350 KM
VW Touareg 4,2 FSI 257 KW, 350 KM

Prednosti instalacije Stag 400 DPI:

  • Precizno doziranje gasa kroz obrtaje uz minimalnu potrošnju goriva
  • Održavanje ključnih parametara motora u punoj snazi kao kod benzina
  • Automatski i neprimetan prelazak na gas
  • Instalacija i kalibracija su isti kao kod ostalih Stag proizvoda
  • Upotreba novih alata za brzu kalibraciju
  • Izuzetna preciznost kalibracije
  • Ugrađen adapter OBDII/EOBD
  • Veliki sistem samo-dijagnostikovanja
  • Integrisan emulator pritiska goriva
  • 3D grafička karta
  • Servis za ekstra-ubrizgavanje
  • Očitavanje ECU korekcija
  • Pregled parametara na osciloskopu
  • Jasan program za kalibraciju

Komunikacija sa OBD II / EOBD

Kontrolor ima integrisan adapter za  kompjutersko povezivanje sa benzinskim računarom kroz protokole OBD II/EOBD:

  • ISO-15765
  • ISO-14230
  • ISO-9141

Udobnost i praktičnost

Ugradnja auto gas sistema AC STAG 400 DPI obezbeđuje pravilne, udobne, dinamične i ekonomske parametre vožnje, što je garantovano od strane proizvođača. Instalacija drajvera obezbeđuje da Stag 400 DPI bude savršeno prilagođen i usluga intervencije je potrebna samo za periodične revizije gasa.

Štednja i bezbednost

Stag 400 DPI je potpuno bezbedan za motor, benzinskim brizgaljkama osigurava zaštitu, što je potvrđeno u dugim testovima na putevima sprovedenim od strane laboratorije za testiranje i sertifikaciju. Na osnovu međugradskih testova takođe je identifikovana prosečna potrošnja TNG i benzina za određene modele. Rezultati testa pokazuju da Stag 400 DPI daje odlične performanse uz nisku potrošnju goriva.